Facebook pejuang tokgajah46

Sabtu, Mei 12, 2012

PAS kembali ke pangkal jalan

Tok memang dari dulu lagi sangat respek ngan Tn Guru Hj Nik Aziz ni. Sebagai seorang islam, Tok sangjung tinggi cita2 nye menjadi kan Malaysia se buah Negara Islam. Perjuangan nye untuk menegak kan negara Islam memang Tok menyokong 100%. Akan tetapi bile PAS dah bersengkokol dengan DAP dan PKR make jadi lain pule cerita nye.

Cube le tuan2 dan puan2 fikirkan masak2, ape cerite nye jika DAP ber mati matian menetang Negara Islam, sedangkan PKR cume me matikan diri saje - maksud nye tidak menolak dan tidak menyokong. Susah sangat ke pemimpin2 dan penyokong2 PAS nak faham? Tok ni bukan nye bijak sangat, tak pernah jijak kan kaki kat mane2 universiti pun. Tapi Tok boleh agak, PAS akan hancur jikasekira nye terus bersengkokol dengan DAP dan PKR.

Pade pendapat Tok, DAP ni memang nye 'celake beso', sangat pandai bermuke2. Demi mengambil hati PAS mereka sanggup bertakbir, sanggup masuk masjid dan ade yang sampai sanggup duduk bersila makan menyuap nasi dengan tangan - kunun2 nye mereka tu sedang 'mendekati' Islam. Mendekati pale hotak nye! Dah ber tahun2 bersama dengan PAS seko pun belum ade yang covert to Islam.

Tok kate PAS ni dah terpedaye dengan lakunan2 yang di persembah kan oleh wayang opera cina DAP ni. Hinggakan semua tuan guru PAS memuji DAP, kalau ade pemimpin DAP yang sengaje 'ketuk' kepale mereka, mereka sanggup berdiam diri saje, tak berani lawan. Dengan 'menggali murtad' yang selalu mengtuk kepale pemimpin2 PAS tu pun mereka masih sayangi.

Tok bukan nye mau nasihat kan pemimpin2 PAS yang bijak laksane ni, tapi Tok cume mau ingatkan bahawa umat Islam di Malaysia ni memang bencikan DAP yang sungguh anti Islam tu. Kembali lah ke pangkal jalan sebelum terlambat.