Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Mei 26, 2012

Inilah yang bikin Tn Guru Hj Nik Aziz lemah...............

Di sini Tok nak sambung sikit lagi cerita tentang niat jahat PAS nak bunuh UMNO. Tn Guru ni ingat kalau UMNO dah di bunuh pasti melayu akan sokong PAS sebagai ganti. Pade pendapat Tok bukan nye mudah bagi PAS nak bubuh UMNO. Selagi melayu masih ujud di muke bumi ni, UMNO pasti akan terus kekal berkuasa.

Memang terlalu banyak jasa2 UMNO terhadap orang melayu. Selame ini hanye parti UMNO sahaja yang terbuki membela nasib kaum melayu. PAS, PKR dan DAP ape dia pernah buat untuk orang melayu? Menyusah kan melayu lagi ade le. Hasut sane hasut sini supaye melayu berpecah belah. Itu saje kerja mereke ni. Kalau Tok ade berkuasa dah tentu mereka ni Tok sumbat kan dalam ISA.

Sekarang Tok berbalik pule kepada Tn Guru PAS ni, Bagi Tn Guru dia sanggup bersengkokol dengan ape saja walau hantu shyaitan dan jemalang untuk hampuskan UMNO. Ungkapan ayat ni lah yang menyebabkan DAP dan PKR terlalu teruja untuk menyokong PAS. Sebab nye DAP ni kan ke same lebih kurang macam hantu shyaitan juge.

Tn Guru dah pun dapat teman hantu dan shyaitan untuk membantu nye menghapuskan UMNO. Tn Guru sangat tertarik dengan lakunan sandiwara yang di mainkan oleh hantu dan shyaitan ni, Mereka sanggup keluar masuk surau dan masjid, mereka juge tidak henti2 memuji dan memuje Tn Guru PAS ni.

Tn Guru PAS tahu dan sedar bahawa hantu2 shyaitan ini lah yang akan membunuh UMNO dan seterus nye melenyapkan melayu dari muke bumi ini.

6 ulasan:

  1. Saya memang hairan mengapa Tok Nik amat membenci UMNO. Dia boleh mengkafir orang UMNO and memecah belah orang Melayu tampa segan atau silu. Malu saya dibuat nya.

    BalasPadam
  2. nik aziz ni amalkan islam abash ala2 khawarij...apa nak pelik.

    BalasPadam
  3. LU JANGAN KUTUK DUA EKOR CINA TU SEBAB ITU KAWAN KESAYANGAN NIK AJIS UNTUK DIDAKWAH MASUK ISLE.MEREKA INI RAKAN NIK AJIS KE SYORGA.MEREKA INI LEBIH PAHAM ISLAM DARIPADA ORG UMMMMNOOOO.....SYABAS JUGA UTK NIK AJIS YG TELAH BERJAYA BERKAWAN DGN IBLIS SETANN.....

    BalasPadam
  4. sy sbgai rkyt mlysia yg brasal dri klantan trut rsa mlu dgn nik aziz.bg sy,dy ny luaran nmpk jew berjubah dan berserban tetapi hkikatnya,aty dy busuk.22 tahun printah d ngeri klantn ap sgt la krajaan pas buat.masa pru mulalah bermanis mulut mnabur pelbagai jnji tapi bila dh menang,hummm.wt bodoh jew.sedarlah whai nik aziz.

    BalasPadam
  5. Nanti kalau dah kejaan bertuko tgn, taulah tok guru langit tinggi ke rendah. Jam itu kasi potong tangan itu dua guys takkan respek sama Islam lagi. Sejarah legasi mereka telah buktikan, dah dapat kuasa you all boleh buat apa, semua kami punya, politik, ekonomi, soosial, properties...Kenapa ini dua guys tak pegi kepada lain-lain tok guru? sebabnya matermind...

    BalasPadam
  6. Umno x tahu gapo pasal agama coz x belajar agama Islam cars betul

    BalasPadam

, , , ,