Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, April 22, 2012

Parti perkauman ....................


Tok nak tanye sikit. Selamat ke orang melayu/Islam jika Pakatan Rakyat memerintah? Bila Tok terpandang aje kat carta yang di atas ni, kecut perut rasenye. Manekan idak, ce kome pandang betui2 tentang muke2 yang jadi EXCO tu, lepeh itu bandingkan dengan pemerintah BN. Kan ke dalam perintah DAP cume muke2 cine aje yang lebih ramei.

Ni mesti ade yang kate Tok ni perkauman. Perkauman pale otak kome! Yang perkauman tu bukan nye Tok tapi si cine DAP tu. Cube sekali lagi tengok betoi2 kat carta EXCO negeri P Pinang. Semase BN perintah muke melayu lebih ramai, bila DAP perintah muke sine pule yang bertambah ramai.

Dah le di P Pinang tu penduduk nye lebih ramai cine dari melayu, make akhir nye melayu/Islam di P Pinang pasti akan pupus. Negeri Pakatan Rakyat kunun, Pakatan Rakyat cicih opah kome! Pakatan hapuskan melayu/islam betui agak nye. Melayu/islam yang pangkat PR tu memang nye dungu 100%.

Ini Tok nak cerita sikit tentang negeri Tok - negeri Perak Darul Ridzuan. Sebeno nye Tok berpuasa 3 hari bila kerajaan PR negeri Perak tumpo. Memang lege bila negeri Perak di perintah BN. Tok agak orang melayu/islam yang nyokong DAP tu memang nye bangang semulajadi - dilahirkan bangang!

Akhir sekali lagi Tok ingatkan anak2 cucu2 Tok supaya menyokong kerajaan BN.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,