Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, Januari 08, 2012

Bloggers pro-PR longlai .................














Kebelakangan ni Tok banyak ninjau blog2 penyokong PR terutamanya yang sokong PAS dan PKR. Pada pendapatan Tok hampir semua posting yang mereka kemukakan melalut belaka, langsung tidak memberi apa2 perangsang pada para pengunjung dan pembaca nya.

Tok ada terjumpa satu blog yang dulu2 nya sangat popular menghentam pemerintah, kini dengan tiba2 dah buat posting tentang minat nya berkebun sayur pula. Memang lucu, dah kehabisan modal agaknya. Nak hentam kerajaan dah tak de point lagi.

Begitu juga dengan bab cerita tentang menunggu keputusan hakim perbicaraan kes liwat II, hampir semua bloggers yang pro-PR tersentap, tergamam dan tak tau nak buat ape2. Ada juga yang langsung tak up-date posting nya ber minggu2 atau ber bulan2, ramai pula yang dah terus close-down.

Sebenar nya hari ini kita mempunyai sebuah kerajaan yang terbaik, boleh juga di katakan salah satu yang terbaik di dunia. Bukti nya, kita dapati ber duyun2 pendatang asing yang datang ke sini untuk cari rezeki. Ini menandakan bahawa di negara mereka susah cari makan.

Penyokong2 PR yang menentang kerajaan yang memerintah ini sebenarnya terdiri dari manusia yang jahil, busuk hati dan dengki khianat. Mereka sebenarnya sedang hidup senang dan mewah di bawah pemerintahan kerajaan BN selama ini. Oleh kerana mereka ni sangat jahil dan busuk hati maka mereka tidak mahu menerima hakikat yang sebenarnya.

Tok sentiasa ingatkan pada semua anak2 cucu cicit Tok supaya menjauhi PR dan terus menyokong BN.

1 ulasan:

  1. Memang benar, Tok.. Yang ada pun macam tong2 kosong jer... bunyi kuat tapi takder isi., melainkan cacian & makian sahaja...

    Kita akan terus gempur para pencacai PRini.. Lawan tetap Lawan...

    BalasPadam

, , , ,