Blog Anda Pasti Tersenarai Ke dalam Blog List Tok Gajah

iklan

iklan

iklan

iklan

Rabu, Mac 09, 2011

Buku Jingga Vs Buku Merah

Buku Jingga Pakatan Rakyat sudah pasti datang nya dari hasil buah fikiran DAP yang pro komunis. Sebenarnya Buku Jingga Pakatan Rakyat ini telah menciplak idea Chairman Parti Komunis Mao Tse Tung. Jika Mao Tse Tung terbitkan Buku Merah, DAP pula terbitkan Buku Jingga - sama idea.

Apa macam pula dengan PAS dan PKR ni? Sudah setuju bulat2 dengan perancangan DAP. Sekarang PAS sudah jadikan kitab nombor dua nya. Mesti rujuk dan ikut peraturan dan kehendak2 Buku Jingga yang di idea kan oleh DAP.

Buku Merah Mao Tse Tung ini sangat berkesan mempengaruhi rakyat nya  semasa pemerintahan nya pada satu ketika dulu. Hari ini rakyat negeri Cina sudah buang dan tidak pakai lagi Buku Merah ini. Sebalik nya DAP pula mahu cuba guna pakai idea Mao Tse Tung yang sudah lapuk itu.

Buku Merah di negeri Cina, di Malaysia Buku Jingga. Buku Jingga cuma khayalan dari Pakatan Rakyat yang mahu mengaburi pemikiran rakyat yang lemah minda nya sahaja.  Bagi rakyat yang berfikiran matang dan waras ianya di anggap sebagai 'buku mahu tipu rakyat'.

Malang sungguh nasib PAS, sudah jatuh di timpa tangga, batang hidung pula terjerumus ke tahi ayam. Sudah tinggal kan perjuangan negara Islam kini berselindung di bawah bayang2 komunis DAP pula. Kesedaran rakyat terhadap kebodohan PAS semakin bertambah. PAS berkubur sebelum PRU13 menjelang

Ahad, Mac 06, 2011

Tuan Guru Menangis Lagi

Baru lepas menerima satu pukulan maut di Tenang, kini PAS menerima habuan dua lagi pukulan maut yang ber turut2 serentak, di Merlimau dan Kerdau. Dengan menerima dua pukulan maut yang serentak ini PAS memang ter sungkur rebah menyembah bumi.

Sangat sukar bagi PAS untuk bangun melawan dalam pertempuran seterus nya terutama dalam menghadapi PRU13. Kecederaan yang di terima PAS sangat parah, merangkak pun susah apa tah lagi mahu bangun melawan. Tok cuma berdoa agar tidak apa pemimpin2 tua PAS yang kena heart attack.

Tok ni memang suka tinjau2 blok PR, nampak nya hampir semua bloggers yang pro PR terkedu kebinggungan, tak boleh kata apa2 lagi, yang pelek nya ada juga yang cuap tahniah di atas kemenangan BN. Nape tak menjerit merarung tuduh BN menang 'undi hantu?'

Tok kesiah tengok bloggers pro PR, cakap merapu tak tentu arah. Sebenar nya kebanyakan bloggers ni ujud untuk 'cari makan' aje. Kalau blog dah mula banyak hit jual iklan. Yang seronok nya banyak iklan 'ubat kuat' aje. Agak nya ramai peminat blog PR ni dah tak kuat lagi.

Apa yang Tok celoteh kan ni cuma nak hiburkan sedikit kepada pencacai2 PAS yang sedang berduka cita. Jangan mare ye!

Kepada umat melayu yang beragama kembali lah kita bersatu, kukuh kan perpaduan agama dan bangsa, pertahankan kedaulatan negara.

Sabtu, Mac 05, 2011

ALLAH tidak merestui segala doa Tuan Guru PAS.

Semenjak kebelakangan ini tuan guru PAS sangat berkurangan menganjurkan doa dan sembahyang hajat untuk kejayaan parti nya di DUN Kerdau dan Merlimau. Sepatutnya tuan2 guru PAS menganjurkan sembahyang hajat secara besar besaran tepat pada pukul 12.00 malam ini sebagai permohonan nya yang terakhir.

"Ini lah masa yang baik dan tepat untuk memohon restu dari Allah, kalau boleh himpun lah 10 atau 20 ribu umat islam kalau tak cukup jemput sahabat2 nya dari DAP dan PKR turut bersama dalam saf belakang."


Sebenar nya segala doa yang dipohon oleh PAS sudah tidak di restui Allah. Sebalik nya PAS sudah di laknati Allah. Terlalu besar dan terlalu banyak dosa2 PAS terhadap agama, bangsa  dan negara. PAS merestui kafir mempersendakan ayat2 suci Al Quran, PAS mencemari rumah Allah dengan membawa masuk kafir kedalam ruang mimbar. PAS bersengkokol dengan kafir menghina dan mengafirkan saudara yang sebangsa dan seagama dengan nya.

Semenjak PAS bersengkokol dengan cina kafir DAP, masyarat islam sudah hilang kepercayaan nya terhadap tuanguru2 PAS. Lidah bercabang macam lidah biawak atau ular, dulu cakap lain sekarang sudah cakap lain pula. Kalau dulu mereka cop UMNO kafir kerana bersengkokol dengan cina dan hindu kafir. Sekarang mereka pula yang sembah cina dan hindu kafir.

Tuan guru PAS sanggup buat apa saja demi menghapuskan UMNO, sehingga bersahabat dengan setan pun boleh asalkan UMNO yang sebangsa dan seagama dengan nya hancur dan musnah. Sedangkan pemimpin UMNO sudah hulur tangan untuk perdamaian dan persahabatan, mereka tolak mentah2. Memang busuk hati tuan guru PAS ini. Itu lah sebab nya Allah tidak sudi merestui segala doa2 tuan guru PAS.

Allah telah mengutuk PAS sehingga keliang lahat nya. Harapan untuk PAS bangun semula memang tipis, Galas, Tenang, Merlimau dan Kerdau ada petunjuk kemurkaan Allah terhadap PAS. Sepatutnya tuan guru PAS sedar dan insaf akan kesalahan nya.

Kepada pencacai2 PAS yang mabuk dan lupa diri kerana terlalu banyak "makan tuba" PAS sepatutnya 'berubat' dan segera kembali berfikiran waras. Berhenti lah berzikir dengan 'zikir2' pasu dan fitnah yang di cipta oleh tuan2 guru PAS.

Jumaat, Mac 04, 2011

PAS tidak mampu bertahan sehingga PRU13

Serangan ber tubi2 yang berkesan dari UMNO akhirnya berjaya melumpuhkan PAS. Ini telah terbukti dalam PRK Manik Urai dan Galas. PAS berjaya mempertahankan Manik Urai dengan majoriti tipis dan kecundang di Galas. Ke dua2 DUN ini berada dalam negeri Kelantan kubu kuat PAS.

Di PRK DUN Tenang BN menang mudah dalam pertandingan satu lawan satu dengan PAS. Ini telah membukti kan bahawa PAS sudah hilang sokongan dari kaum melayu dan bukan melayu. Kekalahan PAS ini terbukti nyata bahawa PAS sudah di tolak oleh bukan melayu.

Pemimpin2 PAS memang keras kepala dan dungu yang sangat kental. Mereka tahu bahawa parti itu memang tiada harapan lagi untuk di terima oleh rakyat dan masih juga mahu bertanding di PKR DUN Merlimau dan Kerdau pula. Mereka tahu perbuatan itu cuma membazirkan wang ringgit, masa dan tenaga sahaja.

Parti2 'sekutu haram' nya iaitu PKR dan DAP memang sudah di benci oleh kaum melayu/Islam. Penyokong2 PKR yang terdiri dari kaum melayu semasa PRU 12 yang lalu semuanya sudah kembali menyokong UMNO. Begitu juga dengan kaum india dan cina yang menyokong PKR juga sedah kembali kepada MCA dan MIC.

Harapan untuk PAS kembali cemerlang seperti dalam PRU 12  memang sukar. Ini di sebabkan oleh kebijak sanaan PM Dato Seri Najib yang berjaya membenam parti2 lawan nya. Taktik2 yang di lakukan oleh PM sangat berkesan sehingga parti lawan tidak ada modal atau isu yang boleh di bangkitkan untuk mem buruk2 kan pemerintah.

PM juga telah berjaya mengembalikan sokongan rakyat terhadap kerajaan BN. Boleh dikatakan dalam semua PRK yang di adakan kebelakangan ini majoriti pengundi yang menyokong BN semakin bertambah. Jika perkara ini berlaku juga pada PRK DUN Merlimau dan Kerdau, pasti PAS akan gulung tikar sebelum tiba PRU 13.

Rabu, Mac 02, 2011

PAS rebah bersama DAP..........pimpinan Lebai Malang

Setelah gagal menawan hati kaum melayu/Islam, PAS berpaling tadah kepada kaum kafir pula. Jika di suatu ketika dulu PAS mengharamkan melayu/Islam bersengkokol dengan kafir. Malang nya PAS yang di pimpin oleh Lebai Malang yang tua dan hampir nyanyuk ini sanggup pula menjadi kuda tunggangan kepada DAP dan PKR.

Sekarang kedudukan PAS semakin bertambah parah, kaum melayu/Islam sudah sedar bahawa PAS bukan parti yang se benar2 memperjuangkan Islam. Kaum melayu/Islam sudah berhenti menyokong PAS. Harapan untuk PAS kembali seperti pada PRU12 amat tipis.

Sokongan PAS dari kaum kafir tidak menyeluruh, PAS cuma di beri peluang di kawasan majoriti kaum melayu/Islam sahaja. Sebalik nya kawasan2 majoriti kaum cina sudah di monopoli oleh DAP dan PKR. PAS yang sudah hilang sokongan kaum melayu/Islam pasti menerima padah buruk.

PRK DUN Merlimau dan DUN Kerdau sekali lagi akan membukti bahawa PAS sudah di tolak oleh kaum melayu/Islam.