Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, November 16, 2011

'Time-bomb' yang akan musnahkan melayu/Islam

PAS ujud dengan cita2 besar nya untuk menubuhkan sebuah negara Islam. Cita2 PAS ini memang nya baik, oleh kerana negara ini penduduknya berbilang kaum yang ratio islam dan kafir nya hampir sama. Bukan nya mudah walaupun ianya tidak mustahil untuk mengislamkan kaum kafir ini.

Sebenarnya keujudan PAS ini lebih banyak memburuk kan kedudukan bangsa melayu/Islam. Ianya telah memecahbelah kuasa politik melayu/islam. Pada hakikatnya kita masih nampak kaum melayu/islam itu bersatu padu. PAS dan UMNO boleh sembahyang ber sama2 dalam masjid yang sama. PAS dan UMNO juga boleh makan kenduri ber sama2. Anak PAS boleh kahwin anak UMNO dan sebaliknya.

Tetapi disebalik 'perpaduan' PAS UMNO ini ujud jurang perpisahan yang amat merbahaya, ianya boleh di ibaratkan sebagai 'time-bomb' yang akan menghancurkan melayu/islam.

DAP sudah lama dapat mengesan 'time-bomb' ini, apabila ujud pula PKR maka DAP mula lah memainkan peranan nya untuk mengaktivate kan 'time-bomb' ini. Cara nya mudah saja - mereka sokong PAS dan PKR itu saja. 'Time-bomb' ini pasti akan meletup jika tidak ditangani dengan segera.

Cara paling berkesan untuk memusnah kan 'time-bomb' ini sangat mudah - hapuskan PAS dan PKR, setelah ke dua2 parti ini dihapuskan maka 'time-bomb' itu akan ter musnah dengan sendirinya.

1 ulasan:

  1. In fact no matter if someone doesn't know afterward its up to other visitors that they will assist, so here it takes place.

    my webpage: click here

    BalasPadam

, , , ,