Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Februari 15, 2014

Cerama PAS menghasut dan meracuni fikiran rakyat. Perhimpunan HARAM menggugat keamanan negara.



Kerajaan BN harus bertindak segera dan tegas sebelum terlambat. Sekarang kedudukan BN dalam keadaan amat merbahaya. Ancaman dari parti lawan semakin mengugat BN terutamanya UMNO.

Ancaman yang paling merbahaya ialah ceramah2 parti lawan, setiap ceramah mereka menghasut dan menghamburkan fitnah supaya membenci kerajaan. Semua bentuk CERAMAH harus di HARAM kan. Penceramah yang telah terbukti menghasut perlu dikenakan hukuman yang setimpal mengikut akta hasutan.

Perhimpunan haram juga akan membawa padah yang sangat buruk terhadap kerajaan. Penganjur PERHIMPUNAN HARAM mesti dikenakan hukuman mengikut akta ISA.

Cara kerajaan bertindak menangani masalah ancaman yang sedang mengugat keharmonian dan keamanan negara terlalu lemah dan tidak berkesan. Sepatutnya kerajaan perlu bertindak lebih berkesan dengan melaksanakan segala akta dan undang2 yang sah untuk membendung masalah ini.

Jika kerajaan gagal bertindak segera, ada kemungkinan kerajaan akan menghadapi masalah besar pada PRU14 nanti.

BERTINDAK SEBELUM TERLAMBAT.

4 ulasan:

  1. Salam, macam mana PAS hendak kutip duit oarang kampung untuk perut mereka kalau tidak menganjurkan kerja-kerja macam ini, mereka tahu perangai orang Melayu suka dengar fitnah dan caci maki.....

    BalasPadam
  2. salam 1Malaysia,
    cerita hantu, cerita selak menyelak salah orang lagi best dari gi terawih di bulan ramadhan ni... anjurjer..... tanam fitnah dan benci kepada pemimpin...itew agenda mereka...kata parti Islam, bulan ramdhan ni pun ada gak anjuran ceramah macam ni..... kesannya, kita tgkla pilihanraya nanti...

    BalasPadam
  3. lemahnya kita
    ada yg tukang mengata
    ada pula yg suka.

    di mana hati kita
    di mana akal kita?

    yg tak elok terlalu mudah terpedaya..!

    siapa sebenarnya kita?
    tepuk dahi ketuk minda...!

    BalasPadam
  4. hihih..cam jeles pasai ceramah UMNO tak der orang nak deNGO jer tuh..huhuhuhu

    BalasPadam

, , , ,