Facebook pejuang tokgajah46

Ahad, Ogos 02, 2009

Siapakah yang sebenarnya menentang ISA?

Tok sedih tengok penentang2 ISA yang kena tangkap ni. Sebeno nya apa kah tujuan nya berdemo ber ia2 sesangat ni?

Dah kena tangkap apa macam? Kan ke dah jadi monyok muke tu? Sian. Ape tok boleh buat, dah mike itu bongok.

Tengok cina dan india, ade deme nak berdemo. Yang ada pun pemimpin deme yang sentiasa menghasut melayu berpecah-belah dalam politik - supaye kuasa politik melayu hancor lebo.

Cucu tok yang dah kene tangkap ni, tok tak leh buat ape2, cume doakan selamat aje. Kalau dia niagae dah tentu rugi tak dapat niagae dua tiga ari, kalau student atau korje gomen lagi teruk. kalau ade tanggungan ibubape dan anak-bini lagi tambah terok.

Itule lain kali jangan ikut deme yang bongok berdemo tak tentu pase itu. Jangan cari naaeh.