Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Februari 26, 2014

Layak kah pemimpin2 seperti ini menerajui negare Malaysia ini......???


Tok kan dah kate, Pakatan Rakyat ni memang nye tidak layak langsung untuk di jadikan peneraju memimpin negare Malaysia ini. Pemimpin2 Pakatan Rakyat ni sudah terbukti gagal untuk menyelesaikan perkare2 yang kecil dalam parti mereke tu sendiri. Jadi bagai mane jike sekirenye mereke memimpin negare? Pasti negare akan hancur dan rosak binase di buat nye.

Dalam kes saman menyaman antare pemimpin PAS dan PKR ni sudah cukup untuk dijadikan bukti kukuh bahawe Pakatan Rakyat tidak boleh diharaf untuk memimpin negare. Parti PKR ni memang jahat dan busuk hati kerane sanggup menyaman Tuan Guru Hj Hadi Awang sebanyak RM2 jute kerane satu perkare yang kecil sahaje.

Sedangkan pemimpin2 PAS juge tergulung dalam pemimpin yang berlagak dan sombong. Mereke ni memang nye patut pun di saman kerane terlalu celupar. Dah lah begitu, bile di saman tidak mahu minte maaf dan paling malang tidak hadir ke mahkamah pule.

Rakyat harus ingat dan sedar bahawe negare pasti akan musnah jike di benarkan pemimpin2 seperti ini berkuase memerintah negare ini..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,