Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, Mei 05, 2013

Inilah rakan pilihan PAS untuk memperjuangkan Islam?


Tok yakin orang Islam pasti akan menolak Pakatan Rakyat hari ini. Pemimpin2 PAS sudah melakukan satu kesilapan besar apebile bersengkokol dengan DAP. Pemimpin2 DAP berjaya mempengaruhi PAS dengan hanye menunjukkan sikap berpure2.

PAS harus sedar bahawe DAP hanye menyokong PAS dan bukan nye perjuangan PAS. Di sebalik sokongan nye itu mereke telah mendapat sokong balas pule dari PAS. Dengan sokongan dari PAS inilah DAP bertambah kuat.

Kini orang2 Islam sudah sedar dan telah meninggalkan PAS dan kembali menyokong UMNO. Hanye UMNO lah sahaje parti yang benar2 100% memperjuangkan agama Islam dan Bangsa melayu. Hari ini orang2 melayu dan Islam pasti akan menyokong penuh Barisan Nasional.

Menjelang fajar pade hari esok kite pasti akan menyambut kembali kemenangan parti UMNO megah nye. UMNO akan pasti akan kembali.

Menjelang fajar esok hari kite pasti akan melihat pemimpin PAS yang telah mengkhianati agama, bangse dan negare jatuh tersungkur menyembah bumi. Ketike inilah kite same2 melihat pemimpin2, ahli2 dan penyokone2 PAS menangis berteriak ber guling2 diatas kesalah dan kesilapan yang mereke telah lakukan.


1 ulasan:

  1. Sekurang2nya DAP tidak pernah menghina Islam; sebaliknya MCA terang2 memperlekehkan hukum dan agama islam. Kenapa puak2 Umno sunyi sepi bagai terkunci mulut. Lebih dasyat lagi, Mahathir dan Najib terang2 tidak mahu islam ditegakkan di Malaysia. Orang Melayu (islam?)! Bandingkan saja peruntukan bagi Majlis Agama Islam dan Sekolah2 Agama di P Pinang semasa pemerintahan BN dengan DAP sekarang. Janganlah buta hati.

    BalasPadam

, , , ,