Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, April 06, 2013

Memang haramjadah dan kurang ajo!!!!




Kit Siang: Kita tak takut kalah, tak takut mati

  Bersihkan Malaysia tu makne nye membersihkan melayu dan Islam dari bumi Malaysia
 


 
Walaupun Menteri Besar Johor Datuk Seri Abdul Ghani Othman dilaporkan mungkin bertanding di Gelang Patah, pemimpin popular DAP Lim Kit Siang berkata beliau tetap tidak akan lari dari kawasan Parlimen itu.
"Kalau Ghani hendak bertanding di Gelang Patah, saya tak akan undur! Kita bukan kiasu (takut kalah)! Kita bukan kiasi (takut mati)

"Su jiu su, si jiu si (kalah atau mati, biarkan saja)!" katanya di hadapan ribuan rakyat Johor dalam bahasa Hokkien semasa ceramah di Batu Pahat malam tadi, tempat beliau dilahirkan dan mendapat pendidikan awal.
 
Tok memang pantang kalu dengo si kafir laknat mencabo bangse kite, dimane letak nye maruah bangse kite? Semenjak due menjak ni Tok peratikan bangse haramjadah ni dah semakin melapo, sombong bongkak dan takbur nye dah semakin menjadi2 bebeno. 

Deme ni dah naik tocang semenjak dapat bersahabat karib dengan PAS dan PKR. PAS ngan PKR ni pun same juge haramjadah nye dengan si kafir laknatullah tu. Siang malam deme ngutuk UMNO, PAS ngan PKR tu sedo ke siape yang di kutuk nye tu? Ape hukum nye kutuk mengutuk se same bangse dan agame?

Pemimpin2 yang Islam dalam Pakatan Rakyat kene mau sedo yang di kutuk nye siang malam tu ialah manusie yang se bangse dan se agame dengan nye. Bab cine DAP tu tak heran le, deme tu dah sememang nye kafir laknat.

Seperkare lagi yang semue umat Islam harus sedo bahawe kaum kafir nye memang musuh nombor satu orang Islam. Ce tengok di mane aje umat Islam yang lemah pasti dengan senang2 aje si kafir ni membunuh nye.

Peratikan saje le kat Myanmar, India, Palestin dan mane2 aje setiap hari kite dengo mereke membunuh orang Islam. Ari ni kat Malaysia ni pun dah ade bermule untuk menghapuskan Islam. Mule2 mereke senghaje menimbulkan keresahan orang Islam dengan membangkitkan isu kalimah Allah.

Pemimpin2 Islam dalam PAS dan PKR dengan terusterang menyokong kehendak kaum kafir ni. Ni belum lagi pun berkuase sepenuhnye, dah mule tunjukan belang nye. Kalau le deme ni dah berkuase, mati le kite orang Islam di buat nye.

4 ulasan:

  1. aku tak kisah kalau cina kafir yang perintah aku daripada Melayu Islam yang makan rasuah macam makan nasi

    Terkini:
    Taib Mahmood : SPRM tak layak nak siasat saya?
    Tok sebagai penganut UMNO mesti terus menyokong komponen parti BN ini

    Mahathir: Memang saya yang bagi IC kat pendatang Filipina.
    Tok sebagai penganut UMNO mesti terus menyokong komponen parti BN ini


    Tok ni terbuai oleh konsep Ketuanan Melayu, walau sebenarnya bansa Melayu kini terus miskin. Kesian Tok, terlalu lama bermonolog

    BalasPadam
    Balasan
    1. such as lame and stupeeeeed respond from the BN supporter.

      Is that all what u got?



      Padam
    2. bagus! teruskn menyokong pd bangsa yg satu hr nnti akan menghapuskan semua suku sakat keturunan melayu ko nnti....

      Padam
  2. Tok

    demi mengelakkan malu dan aib kepada SPRM yang masih berdiam tanpa berkata-kata kerana disergah oleh Taib Mahmud, apa kata SPRM TUTUP KEDAI?

    Sekurang-kurangnya SPRM taklah malu sangat
    Sekurang-kurangnya Malaysia tak lah malu sangat
    Sekurang-kurangnya rakyat Malaysia taklah malu sangat

    Tok tak kesihan kepada SPRM?
    Cuba sesekali Tok sergah SPRM, saya rasa tak sampai 1 jam pegawai SPRM dah sampai. Jangan kena tolak dari bangunan SPRM sudahlah


    apa fikiran Tok?

    BalasPadam

, , , ,