Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, April 13, 2013

Malu, malu, malunye PAS. Mane nak letak muke ni???


Kali ni Tok nak sentuh sikit tentang moral parti Pakatan Rakyat ni. Nampak nye dalam Pakatan Rakyat ni DAP lebih nampak bersih nye dari segi moral jike di bandingkan dengan PAS dan PKR. Tok kate DAP tu lebih bersih kerane setakat ni belum ade lagi tersiar berite tentang keburukan moral pemimpin2 DAP tu.

Kalu dulu kite di sagikan dengan cerite2 sek Anwar Ibrahim, dan lepas tu Ustaz Badrul Amin dan ade juge berite tentang Azmin Ali juge terlibat. Pade ketike tu Tok masih lagi ragu untuk menerime kesohehan nye. Tapi ape bile tersebar pule berite tentang Setiausaha Agong PAS ni Tok dah semakin yakin ianye memang nye berlaku.

Semase meneyngok klip vdo Anwar tu Tok tak berape yakin juge kerane gambo nye tak clear sangat - samo2 aje. Tapi bile tertengok klip vdo terbaharu tentang ape yang di katekan melibatkan Su Agong PAS ni Tok terase yakin sikit kerane gambo nye nampak lebih clear lagi.

Walaupun begitu, Tok tak juge kate yang terlibat dalam gambo tu memang orang tang sebeno nye, ade juge kemungkinan 'pelanduk due serupe'. Sape2 yang rase yakin tu itu die punye pasal, masing2 bebas boleh membuat andaian masing2 ikut se suke hati.

Tapi Tok sangat yakin apebile tersebar klip vdo ni pemimpin2 PAS 'terkejut berok', orang yang di sangke alim tu tetibe terpalit dengan skandel sek yang sangat memalukan PAS. Pade pandangan masyarakat islam, perjuangan islam dalam PAS sudah tidak bermakna lagi kerane PAS di pimpin oleh pemimpin yang rendah moral nye.

Rakyat boleh menerime nye jike ianye berlaku pade pucuk pimpinan kaum bukan melayu seperti MCA, tapi ini telah berlaku dalam PAS!

4 ulasan:

  1. Ada ulasan lagi tentang video tu?

    Bekas pengetua ni kemaruk seks ke? Bini dah lama menopause ke? Benda lucah yang mengaibkan menjadi sarapan pagi?

    Jangan sebab nak naikkan rating maka semua hukum kita langgar. Walaupun blog ni serupa blog tepi kubur, jangan kita menggadai maruah di usia senja.

    BalasPadam
  2. Inilah kerja musuh kita yang nyata. Siapa dalangnya ? Sila layari Blog ini dan tak payah le kita nak bergaduh sesama sendiri :

    www.saffanskot22.com

    Click atau copy n paste dan kemudian search

    BalasPadam
  3. kau sudah tau malu jangan buat kerja tu. malu dekat orang / rakyat aja. pada tuhan & nabi tak malu. Salah UMNO aja. sendiri buat kerja terkutuk tu tak sala. aku undi BN PRU13.

    BalasPadam
  4. PAS salahguna islam utk kepentingan poket dan perut masing2
    PAS adalah parti BUDU (BUrit & DUit)
    takde keje lain pemimpin korang, memantat jer !!!!
    drp MAT SABU mah CIPAP sampai la To stapa spender gajah hahahaha

    BalasPadam

, , , ,