Facebook Atuk Banjar Masin

Jumaat, April 12, 2013

Harapan Pakatan Rakyat yang terlalu melambung tinggi.............


Tok peratikan pemimpin2 PAS ni dah terlalu riak, sombong dan takbur. Mereke tu tak sedarkan diri bahawe orang2 melayu/islam dah bertambah semakin meluat dengan PAS. Penyokong2 dan ahli2 PAS ialah kumpulan yang paling kecewe dengan PAS. PAS dah berubah haluan nye sejak bersengkokol dengan DAP dan PKR.

Penyokong2 dan ahli2 PAS terlalu kecewe dan hampe bile PAS dah tinggalkan perjuangan Islam nye. Dulu2 PAS memang terkenal dengan slogan kate "Membangun Bersame Islam", hari ini PAS sudah campak kan slogan itu kedalam longkang. Hudud sudah tidak lagi menjadi perjuangan utame bagi PAS, hudud sudah semakin hilang dari kamus PAS.

Paling malang bagi PAS apebile isu "Kalimah Allah" di tuntut oleh kaum kristian untuk di gune pakai kedalam bible versi bahasa melayu. PAS menyokong nye dengan sebulat suare, inilah yang telah membangkitkan kemarahan umat islam di seluruh negare. Kemarahan umat islam ini akan pasti mereke terjemahkan pade PRU-13 ini.

PAS pasti akan di 'talkinkan' oleh umat islam pade PRU-13 ini. Kini PAS cume tinggal bergantung harapan untuk bernafas dari kaum kafir sahaje. PAS sedar bahawe kaum kafir sahaje yang masih ade menyokong PAS. Rakyat yang pintar mengetahui mengape sebab2 nye si kafir ni mahu menyokong PAS.

Tok sekali lagi ingatkan anak2 cucu cicit Tok tentang niat jahat kaum kafir terhadap islam. Di mane2 sahaje dalam dunie ni kaum kafir menganaye dan membunuh umat islam. Di negare kite ni mereke memang tidak berupaye membunuh umat islam, tetapi mereke sudah berjaye memecah belahkan perpaduan umat islam melalui politik.

Sekarang umat islam sudah lemah kerane berpecah belah dalam politik. Tidak mustahil jike ianye terus di biarkan begini akhir nye kite pasti akan kehilangan kuase politik secare total. Untuk mengembalikan dan mempertahankan kuase politik melayu/islam kite tiade jalan lain kecewali kembali bersatu padu.

Umat islam harus menolak PAS yang bersengkokol dengan kafir yang berniat jahat untuk menghancurkan perpaduan melayu dan agama islam.

1 ulasan:

  1. tok guru tetap menyatakan umno tolak isle....apa yg org umno buat semua tak dapat pahala....pas buat spt perkara2 di atas semua nya berpahala kata tok garu..eh..tok guru..sasul plak...

    BalasPadam

, , , ,