Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Mac 02, 2013

Yang ni Tok sangat setuju.............

Anwar tidak sama dengan Najib...!!!
Kali ni Tok terpakse setuju dengan pendapat anakanda Tun Gaffar Babe ni apebile die kate "Anwar tidak same dengan Najib...!!!" Tu Tok sejuju 100%!

Memang tak same pun! Si Anwar tu pernah di bicarekan kerane 'tuduhan meliwat", kedua jadi pelakun filem prono, ketige menghasut, memfitnah dan tabur janji-kosong di serate alam. Sedang kan sesesar hame pun parti PKR nye tu pernah membuat jase terhadap rakyat.

Sedangkan rekod DS Najib sangat bersih. Segale bantuan telah di beri dan telah ditunaikan kepade rakyat jelate yang patut di berikan bantuan. Walaupun DS Najib baru memegang tampuk pemerintahan hanye lebih kurang satu penggal, tapi beliau telah berjaya memperlihatkan ketokohan dan keboleh nye mentadbir negare dengan baik dan sampurne.

Dibawah ni Tok siarkan sedikit 'ucapan bodek' terhadap Anwar dari bekas pemimpin UMNO yang dah 'tersingkir' dari UMNO. Tok haraf die akan terus 'membodek' Anwar sehingge berjaye tersenarai kedalam calunan PKR pade PRU 13 ni.


KUALA LUMPUR: Anak negarawan Tun Ghaffar Baba, Tamrin Ghaffar menyangkal keras laporan mengatakan Dato’ Seri Najib Razak sama hebat dengan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Katanya, Najib bukanlah lawan kepada Anwar kerana Najib sentiasa tertinggal dalam banyak perkara berbanding dengan ketokohan Anwar yang berupaya membentuk mood rakyat.

“Najib mana hebat? Kalau Najib hebat dah lama dia debat dengan Anwar. Tetapi hingga hari ini dia tetap tidak berani debat.

“Pada hal, dia Perdana Menteri dan dia boleh dapatkan pelbagai information daripada pegawai-pegawai kerajaan untuk membantunya menghadapi Anwar dalam debat itu,” katanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,