Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Januari 09, 2013

Kenapa Islam Mesti Tolak Pakatan Rakyat ..............

Tok kate hari ini sudah terbukti dengan nyate PAS bukan parti yang memperjuangkan agame Islam. Dah le PAS tidak pernah memperjuangan kan Islam, malahan PAS sanggup pule bersengkokol dengan PKR untuk menyokong tindakan DAP memperjuangkan kegunaan kalimah Allah ke dalam bibel kristian.

Kalau le pemimpin2 PAS seperti Hj Hadi dan Hj Nik Aziz dah sanggup menyokong permohonan DAP untuk menggunakan kalimah Allah ke dalam bibel kristian, maka umat Islam harus mengutuk se keras2 nye tindakan PAS itu.

Pemimpin2 PAS tahu tentang akibat buruk yang akan menimpa umat Islam jika injel berbahasa melayu mengunakan kalimah Allah. Ianya akan dengan mudah memesong kan akidah umat Islam yang lemah iman dan akidah nye.

Ianye lebih memburuk kan lagi jika mubalik2 kristian tu dapat mendampingi anak2 mude kite yang lemah dan kurang pendidikan islam nye. Ini lah tujuan utame nye kenape mereke ber sungguh2 sangat mahukan kalimah Allah di gune kan kedalam injel.

Memang bangang benar jike ade umat Islam yang tidak memahami niat jahat kristian ini. Tok ingatkan sekali lagi, berhenti lah menyokong Pakatan Rakyat yang akan meruntuhkan Islam.








2 ulasan:

  1. Kenapa Islam Mesti Tolak Pakatan Rakyat sebab orang islam yang ada 1- ahli liwat dan lain2
    2- sangup gadai agama kerana undi

    BalasPadam
  2. Hadi Awang ni tak takut dengan DOSA...belum reda dengan ingatan demi ingatan AKIBAT Amanat Celanat dia tahun 1981 dulu kini nak gadaikan maruah Agama Islam, nak benarkan penggunaan ALLAH dalam bible versi Bahasa Malaysia.

    Persoalannya...SIAPA yang nak baca bible versi Bahasa Malaysia di Malaysia ni? Tentu orang Melayu bukan? ORang Cina ada versi mereka dalam Bahasa Mandrin dan Orang India mungkin dalam B Tamil, Telegu dll.

    Tidakkah Hadi dan Awang terhidu muslihat disebalik mahu sangat tergedik2 mereka nak guna Kalimah Allah dan perlu ke versi Bible dalam Bahasa Malaysia sedangkan antara mereka pun bertutur dalam bahasa Inggeris tidak seperti di Indonesia di mana mereka memang saban hari semua berbahasa Indonesia, nama pun nama Indonesia?

    Pemimpin cetek fikiran dan tak takut dosa ini amat merbahaya, mereka bersembunyi dibelakang perkataan RAKYAT, yang satu bersembunyi di belakang serban dan jubah labuh mereka.

    Semoga Allah swt ampunkan dosa dosa kita semua...

    BalasPadam

, , , ,