Facebook pejuang tokgajah46

Rabu, Ogos 01, 2012

Kan Tok dah kate..............


Itu le padah nye bile Pakatan Rakyat yang di kuasai oleh DAP memerintah. Ini baru negeri, kalo negare haru biru kite orang Islam di buat nye. Sekarang sape yang nak di salahkan? Padan moke kome, asyik2 puji si Lim Guan Eng tu. Kunun nye si cine DAP tu islamik sangat. Dah kena kat batang idung sendiri baru sedo langit tu tinggi ke rendah.

Tok dah banyak kali kate, si cine DAP tu memang ati nye busuk terhadap orang Islam. Deme  tu sedo dan tahu bulan ni bulan pose, bulan yang mulia bagi orang2 Islam. Tetibe aje deme diri kan iklan promosi minuman haram tu, cukup siap dengan benaan seperti tugu. "Tugu Arak" terbeso di Malaysia.

Sekarang Tok nak tanye sikit pade pemimpin2 PAS P Pinang, puweh ati kome dapat "Tugu Arak" dalam bulan pose ni? Sah kome semue yang sokong DAP tu dapat saham percume. Yang paling banyak dapat saham si Mat Sabu le, sebab die le yang banyak kempen untuk DAP menawan P Pinang.

Sebeno nye PAS di P Pinang tu macam tunggui kaye reput aje. Tak leh buat ape2 pun. Nak tubuhkan negara Islam kunun, ni baru P Pinang dah tesungko tesembam di kerja kan dek DAP. Tok yakin tak lame nanti tugu2 seperti ni akan ujud bak cendawan lepeh ujan di merate negeri yang di perintah Pakatan Rakyat.

Kalau tanya tuan Guru Nik Aziz bab perkara tugu arak ni tentu die akan jawab bahawa ianye berlaku di P Pinang make dia tak boleh masuk campur hal negeri lain. Kalu dah macam tu jawapan nye nanti bila perintah negare susah le jadi nye. PAS tak berani tego DAP, DAP pule boleh buat se suke hati nye aje. Jahanam kite di buat nye nanti.