Facebook pejuang tokgajah46

Rabu, Julai 11, 2012

PAS kecut telo ngan natang ni..................


PAS memang takut ngan 'menggali murtad' ni (dah tak berserban). Sebelum ni si menggali ni ade sebut tentang anti negara Islam, PAS buat2 jadi bodoh kunun nye itu cume pendapat peribadi si menggali tu aje. Kemedian si menggali ni sebut pule tentang anti hukum hudud, pun PAS tongong ni kate itu pendapat peribadi nye juge.

Sekarang si menggali ni sebut pule tentang PM bukan melayu - maksud nye cina, hindu atau menggali boleh jadi PM Malaysia. Sebeno nye di zaman dulu2, semua 'natang2'(DAP) ni tak berani menyalak tapi semenjak dua menjak ni bila PAS mengenepikan perjuangan Islam nye dan menyokong natang2 ni, make si natang2 ni dah mule berani me nyalak2 macam anjing gile.

Tok memang dah agak dah bila PAS bersengkokol dengan natang2 ni PAS kecut telo. Sebab nye bukan ape, takut tak dapat sokongan natang2 ni. Kan ke Tn Guru Nik Aziz ade kate dia sanggup ber sahabat ngan setan asalkan boleh menolong nye menjahanam kan UMNO.

Para pemimpin2 atasan PAS ni semua nye tahu dan sedo bahawa sokongan natang2 ni terhadap PAS tidak jujur dan ikhlas. Semua natang2 ni anti Islam, mane mau nye suke ngan Islam. Tapi pade pandangan Tok, natang2 ni cume sokong 'islam PAS' bukan nye kepada Islam yang se beno2 nye.

Natang2 yang dah nyate anti Islam nye ni memang pandai berlakun, natang2 ni bijak sembunyikan anti melayu nye. Sebeno nye natang2 ni memang bencikan Islam dan melayu. Itu lah sebab nye natang2 ni terang2 tidak suke negara Islam dan tidak mahukan PM melayu.