Facebook Atuk Banjar Masin

Khamis, Julai 12, 2012

Pakatan Rakyat perjuangan tanpa haluan...............

Kemane arah tuju pemimpin2 PAS ni?

Tok langsung tak nampak apekah yang mahu diperjuangkan Pakatan Rakyat untuk membela nasib mase hadapan kaum melayu/Islam. Kebanyakan orang melayu/Islam tidak sedar bahawa melayu/Islam di tekan oleh kaum mate sepet ni semenjak dari mule mereka ujud di tanah air kite ni. Setiap ringgit dan kupang yang ade pade kite pasti akan terlepas ke dalam genggaman mereka.


Objektif utame kaum mate sepeti ini ialah membantutkan ekonomi melayu/Islam dan seterus nye menguasai pule kuasa politik melayu/Islam. Ekonomi melayu terus terbantut walau pun kerajaan UMNO telah berusaha ber sungguh2 membangunkan nye dari kite di bebaskan dari penjajah British. Kaum mate sepet ni lah yang menjadi petualang utame membantutkan ekonomi melayu/Islam.


Kerajaan BN yang di terajui oleh UMNO tidak putus ase dan terus membantu membangunkan ekonomi kaum melayu/Islam. Hari ini sudah nampak jelas hasil usaha UMNO ni sudah berjaya sedikit demi sedikit membangunkan ekonomi melayu/Islam ketahap yang lebih selesa.


Walaupun ekonomi melayu/Islam masih belum berada di tahap yang memusakan, se tidak2 nye kite masih lagi dapat mempertahakan kuasa politik melayu/Islam. Sekarang kite dah nampak dengan jelas bahawa kaum mate sepet ni sudah mula mahu membantut kan kuasa politik melayu pule. Kaum mate sepet ni sudah berjaya mempengaruhi pemimpin2 PAS dan PKR untuk menjayakan misi nye membantut kan kuasa politik melayu.


Kite boleh anggap PAS dan melayu dalam PKR pengkhianat melayu. Pemimpin2 PAS sedar dan tahu bahawa kaum mate sepet ni sudah bersatu dalam sebuah parti yang di namakan DAP. Parti DAP ni memang sudah di ketahui umum tentang anti Islam nye.


Sekarang PAS, PKR dan DAP ni dah bergabung dalam Pakatan Rakyat. Orang2 melayu yang sanggup bersengkokol dengan DAP ni sememang nye pengkhianat agama, bangsa dan negara. Orang2 melayu akan musnah bersama agama Islam nye jika Pakatan Rakyat ni berjaya merampas kuasa pemerintahan negara.

Ape perlu nye orang melayu/Islam menyokong PAS yang sanggup mengenepikan Islam untuk ambil hati DAP? Dan juge ape perlu nye melayu?Islam menyokong PKR yang tidak pernah menyatakan pendirian nye tentang menyokong negara Islam yang kunun nye mahu di perjuangkan oleh PAS.

Sekarang orang/Islam sudah tiada pilihan lain kecuali mesti bersatu dalam sebuah parti iaitu UMNO. Hanye UMNO sahaja yang mampu mempertahakan kuasa politik melayu/Islam.

2 ulasan:

  1. Kesiann.. Guru besar bertungkus lumus perjuang umno yg korup.. Nak projek ka?

    BalasPadam
  2. Salam sdr pemerhati,

    Terima kasih di atas kesudian membuat komen di ruang ni,

    Sebenar nye Tok tak pernah terniat untuk mendapat ape2 projek. Tok ber syukur kepada Allah keatas ape2 yang di kurniakan nye kepada Tok selame ni.

    Alhamdulilah jika di izinkan Allah, harta yang Tok sedang miliki ni 7 keturunan pun tidak habis.

    BalasPadam

, , , ,