Facebook pejuang tokgajah46

Ahad, Mei 06, 2012

Satu, satu, satu, pemimpin PKR di terlondehkan seluar nye...............

Tok sian juge dengo cerita2 pemimpin2 PKR yang di terlondehkan seluo nye tu. Mule2 sekali yang deme terlondehkan seluo ialah DSAI. Kelang kabut juge dibuat nye si Nuwo tu, jenuh juge le dia bersilah buke langkah menepeh nye. Akhirnye terselamat juge nampak nye. Tapi masih lagi belum selesai sepenuh nye. Sebab nye si Sepol tu dah buat rayuan pule.

Peh tu tetibe aje timboi pule kesoh si ustaz Badrul Amin pule. Tapi bab cerite si ustaz ni tak le baye mane hebat nye jika di bandingkan dengan bos nye tu. Cerita nye cume lebih kurang macam cerita si Mat Sabu juge. Kalau ade beza pun sikit2 aje le, tapi boleh di kategori kan lebih kurang same aje - dua2 nye kire kes khalwat aje.

Ha! yang ni pun pun Tok kire macam cerita si Soilek tu. Kes gambo nye terakam dengan tak sengaje - lebih kurang ambek gambo curi2. Tuan badan nye tak sedo deme dah sembunyikan kamera kat ateh bumbung celing agak nye. Tapi Tok tabek gajah ngan si Soilek tu, sebab dia berani mengaku dengan terus tergang. Tapi Tok agak kes si Azmin ni masih lagi dalam penafian. Yang hebat nye, dengo kabo nye dah pun ade yang kene saman 100 jute RM. Hebat tu.

Nampak nye dah sampei mase Tok nak tutup cerite. Tok sebenonye sungguh bersimpati di atas musibah yang menimpa sahabat2 seagama dengan Tok. Haraf le deme ni banyak2 besabo dan Tok sentiasa berdoa agar mereke ni terlindung  dari segale bencane. Moga2 segala musibah ini dapat di atasi dengan baik dari berkat doa2 kite dan pertolongan dari Allah. Amin!