Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Mei 26, 2012

PAS sia2 kan perjuangan Islam nye

Setahu Tok PAS ni diujudkan se mate2 untuk memperjuangkan agama Islam sahaja. Memperjuangkan agama Islam bermakna memperjuangkan bangsa melayu, tanah melayu dan raja2 melayu. Malang nye pade hari ini perjuangan PAS dah terseliuh. PAS sudah hilang minat nye dalam memperjuangkan Islam.

Tn Guru Npk Aziz nampak nye sudah hilang kepercayaan nye tentang kemampuan PAS dalam memperjuangkan Islam. Kegagalan PAS dalam perjuangan nye kerana PAS gagal untuk menarik minat orang2 melayu untuk menyokong parti itu.

Orang2 melayu lebih cenderong untuk menyokong UMNO, UMNO berjaya membuktikan kejayaan nye tentang membela nasib kaum melayu. Orang2 melayu telah merasekan hidup nye sudah senang dan selesa di bawah naungan parti UMNO.

Hal ini memang di sedari oleh PAS, make PAS berubah kepade perjuangan nye untuk membunuh UMNO pule. Membunuh UMNO bermakna sama juge dengan membunuh bangsa melayu yang dah sememang nye beragama Islam. PAS sanggup laku kan ape saje asalkan UMNO terbunuh.

 Bukti nye Tn Guru terpaksa minta bantuan dari DAP dan PKR untuk meneruskan perjuangan nye untuk menghapuskan UMNO. Tn Guru tahu siapa itu DAP dan PKR. Tn Guru sedar dan tahu bahawa parti DAP itu anti Islam dan anti melayu. Tn Guru juga sedar bahawa PKR tidak pernah menyatakan atau pun menyokong perjuangan PAS dalam misi perjuangan Islam nye.

Jika DAP berani dan terus terang menentang perjuangan Islam PAS tapi PKR pula bersikap talam dua muke, di hadapan PAS berpura2 menyokong perjuangan PAS, tapi di belakang PAS lain pule cerita nye. Kesilapan besar yang di lakukan oleh Tn Guru ni pasti akan mengundang padah.

Sebenar nye PAS semakin kehilangan penyokong dari pengundi 'atas pagar'. Penyokong tegar PAS juge semakin bertambah ramai yang sedar tentang perjuangan sia2 yang dilakukan oleh PAS. Mereka sedang berundur secara senyap2. Bukti nye PAS tewas di Manik Urai.

Tok haraf kepade semua penyokong2 PAS terutame nye pemimpin nye supaya menilai semule kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat. Wajarkah PAS berjuang dalam kumpulan parti yang berbeza pendapat dan berlainan haletuju.

3 ulasan:

  1. Jangan guna pekataanTn Guru kepaada Nik aziz,beliau penyesat bukan penunjuk.Aku benci Nik Aziz.

    BalasPadam
  2. Harapan supaya penyokong UMNO(B)menilai pemimpin mereka dahulu....yg jauh talah sesat...dulu kini dan selama nya....takbirrrrr

    BalasPadam
  3. Umno giler belako

    BalasPadam

, , , ,