Facebook pejuang tokgajah46

Isnin, Mei 07, 2012

Islam tidak mampu mempertahankan kedudukan nye tanpa bantuan kafir.


Tok nak tanye sikit. Kenape orang melayu tidak mahu negare nye di perintah oleh kaum melayu secara total? Boleh sesiapa jawap soalan Tok ni? Oooo! ade yang dah jawab dalam hati nye, kan ke semua negeri2 dah ade raja2 dan sultan nye memerintah? Bagi persekutuan Malaysia pun kite ada Yang Di Pertuan Agong sebagai Raja kite. Kan ke kite dah di perintah oleh melayu/Islam secara total.

Bagi jawapan soalan diatas tadi Tok dah setuju 100%. Sekarang Tok nak bagi soalan yang ke dua pule. Boleh kah kaum melayu/islam kite menguasai politik tanah air secara total? Soalan ni Tok nak sendiri jawab. Kalau ade sesiapa yang teringin jawab boleh juge. tapi jawab aje dalam ati masing2. Tepok dade dan hentak kepale ketiang.

Bagi jawapan Tok, TAK BOLEHHHH!!! Sebab nye semase menuntut kemerdekaan dulu kite dah janji berkongsi kuasa memerintah dengan kafir. Ini adalah salah satu syarat2 yang di kenekan oleh British. Jadi kite terpaksa lah berkongsi kuasa memerintah negara.

Malang nye, Tok peratikan care dan gaye melayu berpolitik ni memang bodoh2 belake. Yang Tok maksud kan bodoh2 tu ialah pemimpin2 parti politik yang tak sedo diri, gila kuasa dan busuk ati pun ade juge. Pemimpin2 jenis ni Tok kategori kan dalam jenis pemimpin yang "lupe diri" - singkatanye pemimpin "LD".

Mengapa Tok sanggup kate pemimpin2 LD bodoh bebeno, mereka ni lah petualang yang sudah memecahkan kuasa politik kaum melayu. Mereka tahu hanya parti UMNO sahaja yang sesuai untuk kaum melayu. Boleh di kate kan juge bahaw UMNO adalah parti asal bagi kaum melayu.

Tok masih ingat lagi semase di zaman permulaan UMNO, kuasa politik melayu memang berada di tahap yang sangat agung. Pada mase tu kaum2 kafir memang menghormati UMNO. Malang nye setelah ujud PAS, pemimpin LD nye mule berkempen membuat fitnah dan menghasut rakyat supaya membenci UMNO.

Dengan ke ujudan PAS kaum melayu sudah mule terpecah dengan secara langsung kuasa politik melayu juge terpecah. Tok sendiri kurang faham mengapa orang melayu sanggup memcahkan kuasa politik nye. Sedang kan kuasa politik sangat penting bagi orang2 melayu mengekalkan dan mempertahankan agama, bangsa dan negara.

Nasib politik melayu menjadi bertambah malang apabile sebuah lagi parti berkuasa pembelah politik melayu ujud - ianye tidak lain dari PKR. Keujudan PKR ini sudah menjadikan kuasa politik melayu terbelah tiga. Setelah kuasa politik melayu terbelah tiga, kaum kafir bangun dan mule memainkan peranan nye untuk menghasud kumpulan2 LD.

Tok rase ujung jari dah mule terase ngilu telampao lame menaip agak nye. Jadi Tok nak berenti buat sementare, nanti Tok akan sambung lagi. Sekian dulu.