Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, April 25, 2012

Tindakan tegas harus di ambil...............~~~~~

Tok peringakan kepada semua rakyat yang setia kepada raja dan negara nye. Ape perlu nye berdemo membuang mase, tenaga dan wang ringgit saje. Sebenar nye perbuatan yang sis2 ni cume merugikan bangsa sahaja. Semua orang tahu dan sedar bahawa negara Malaysia ni adalah antara negara yang ter baik dari segi pemerintahan nye, kedudukan ekonomi nye dan keamanan nye.

Malang nye masih lagi ujud juge manusia yang busuk hati, hasat dengki dan tidak kenal erti kesyukuran. Manusia jenis ini walau ape sahaja di berikan ianye akan tetap tidak berpuas hati, jika semua daratan ni di jadi kan emas, intan dan berlian sekali pun mereka akan masih mahukan yang lebih dari itu.

Kerajaan yang memerintah seharus nye lebih tegas dalam menangani kumpulan manusia jenis ini. Gunakan segala kuasa yang ada untuk membenteras gejala buruk ini. Jika pehak berlembut dan mengalah makan mereka akan semakin berani dan bertambah sombong.

Sudah sampai mase nye bagi pehak pemerintah untuk mengambil satu langkan yang berkesan dengan menahan semua ketua2 yang bertanggung jawab menganjurkan demo haram ni. Jika gagal, ianye akan terus berlarutan tiada pengakhir nye. Keharmonian negara akan tergugat, ekonomi terbantut dan hidup rakyat sensara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,