Facebook Atuk Banjar Masin

Selasa, April 17, 2012

PAS dengan Negara Islam nya..........................

Zaman dulu2 semase Tok mude remaje, Tok memang tertarik dengan PAS. Sebab nye bukan nye ape2, Tok fikirkan PAS ni parti Islam, jadi ape salah nye kite menyokong parti Islam. Lagi pun pade zaman tu, PAS memang betul2 memperjuang kan Islam. Boleh juge kite kata kan PAS tu parti Islam yang tulin. Islam nye 100%.

Tok masih ingat betape kuat nye semangat Islam dalam PAS pada mase itu. Pemimpin2 PAS sangat sensitif dengan kaum kafir terutama nye cina kafir dan india kafir. Masa tu le pemimpin2 PAS ni cop UMNO sebagai kafir kerana berkongsi kuasa dengan MCA dan MIC. Pade mase tu PAS sebelah mate pun tak boleh pandang cina dan india.

PAS juge di benci oleh kaum kafir terutame nye DAP. Kebencian DAP terhadap PAS sebenarnye berlarutan sehingga PAS mengaku tidak lagi berjuang untuk Islam. Slogan "Membangun Bersama Islam" terpaksan di gantikan dengan "Negara Berkebajikan". Make dengan ini terhapuslah perjuangan asal parti itu.

Sekarang Tok nak cerita sikit tentang sokongan DAP terhadap perjuangan PAS dengan "Negara Berkebajikan" nye. Tok rase pemimpin2 PAS ni terlebih kebijaksanaan nye. Mereka terlalu sangat gembira apabila DAP sanggup berkerjasama dengan PAS untuk menumbangakan kerajaan BN di bawah pimpinan UMNO.

Kegembiraan yang keterlaluan ini telah menyebabkan pemimpin2 PAS lupe diri, perjuangan Islam sudah diketepikan nye. Dan mereka sanggup pule bersengkokol dengan kafir. UMNO yang dah pasti diterajui oleh kaum melayu dan beragama Islam pula mereka sanggup memerangi nye habis habisan.

Tidak kah pemimpin2 PAS sedar dan tahu ape sebenarnye  motif DAP dengan tiba2 mahu berkerjasama dengan PAS? Sebangkan PAS tahu bahawa DAP tu anti Islam, presiden nye Karpal Singh dengan terus terang telah menyatakan pendirian menentang cadangan PAS untuk jadikan Malaysia Negara Islam.

Kalau Tok nak kate PAS ni memang pengkhianat agama Islam, bangsa melayu dan negara Malaysia memang tepat betul dan benar 100%. PAS sudah bersengkokol dengan kafir untuk menjehanamkan Islam dan kaum melayu.

Akhir sekali, di sini Tok berseru kepada semua umat Islam supaye bersatupadu dan terus menentang PAS yang durjana ini. Pastikan PAS akan terhapus di bumi Perak ini dan di seluruh Malaysia khas nye.

1 ulasan:

  1. Sokong 100% + danda 10 lagi - ayuh semua!

    BalasPadam

, , , ,