Facebook pejuang tokgajah46

Khamis, Mac 22, 2012

PAS akan melePAS.........................

Tok selalu peratikan PAS ni dah jadi semakin bercelaru dan tak tentu arah tuju nye. Nampak nye semakin mendapat sedikit kuasa ianye jadi semakin lupe diri. Kunun nye nak memerintah negara, baru perintah Kedah pun jadi lintang pukang di buat. Bercakaran macam kucing dengan anjing. Langsung tak tau malu. Name aje Parti Islam. Kelakuan langsung macam seperti tidak Islam.

Mereka ni nampak sangat tidak bijak, PRU akan di adakan pada bila2 mase saje, sedangkan mereka masih leke berkelahi se sama sendiri - rebut kuasa. Mereke ni ingat bahawa semua rakyat di Kedah tu suke sangat dengan PAS. Tok memang tunggu mase nya mereka bergaduh se same sendiri supaye rakyat di Kedah tu sedar bahawa mereka sudah tersilap pilih pada PRU 12 yang lepas.

Pade perhatian Tok pemimpin2 PAS ni se memang berhati batu, sekarang dah nampak mereke tu dah gile kuasa, bila dah gile kuasa akhir nye gile harta kekayaan pule. Perjuangan Islam? Lupekan aje, PAS ni sebenar nye dah lame melupekan perjuangan islam nye.  Itu sebab mereke tu sanggup bersengkokol dengan DAP dan PKR.

Sekarang mari kite sama2 fikirkan dan renungkan sejenak, siapa yang se benar2 nye perjuangkan Islam? PAS atau UMNO? - Bagi Tok jawapan nye pasti lah UMNO! Kerana selame ni semenjak selepas merdeka UMNO lah yang mempertahan kan dan mengembangkan Islam. Islam bertambah kukuh dan maju di Malaysia ini bukan nye hasil usehe PAS tapi semua nye usehe dari UMNO.

Tok nak cakap bahawa PAS tentu dan pasti tumpo  pada PRU13 ni tak boleh le, nanti takbur pule name nye. Walau bagai mane pun berdasarkan perbuatan2 buruk dan jahil yang sedang berlaku dalam PAS dan di tambah pule dengan kesedara rakyat negeri Kedah make tidak mustahil lah kalau2 PAS akan melepassssss !!!!!!