Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Januari 18, 2012

Sekarang Apa Kata Bloggers Pencacai2 PAS Tentang Sikap MB Selangor?

Tok kesian tengok PAS, mengaku parti Islam yang memperjuangkan Agama Islam. Sekarang PAS sudah tidak laku lagi dalam Pakatan Rakyat kerana perjuangan Islam nya. Sebenar nya Pakatan Rakyat yang di pimpin oleh DAP TIDAK perlukan perjuangan Islam PAS.

Portfolio Agama sepatutnya di terajui oleh alim ulama dari PAS dan bukan nya di terajui oleh orang yang tidak bertaraf ulama seperti Dato Khalid. Persoalan nya, mengapa portfolio agama Islam tidak diperuntukkan kepada PAS? Ada kah kerana tidak ada wakil rakyat dari PAS yang layak memegang portfolio itu?

Apa yang telah berlaku ini semata mata mendapat arahan dari DAP haramjadah yang anti islam itu. Perkara ini sebenarnya sangat mengaibkan PAS. Bukan sahaja jatuh air muka tetapi segala gala nya sudah jatuh termasuk telur2 pemimpin PAS. Tok yang bukan penyokong PAS ini pun sedikit sebanyak terasa juga malu dan marah.

Pemimpin2 dan penyokong2 PAS yang tidak marah dan berasa malu memang nya bermuka tembok dan di tampal kulit babi.

5 ulasan:

  1. Kaldai dan bahghal mana tahu nak membangkang atau bersuara ... mereka tahu hangguk hangguk jer ..

    malu aku jadi ahli PAS sekarang ini

    BalasPadam
  2. BAHAGIAN BUAT KACAU DAPIGS DAN PGAYRRR AKAN GUNAKAN ORG PAS YG BERSEMANGAT MENJADI ANJING YG SETIA PADA PAS...

    PEJUANG HAMAS...

    BalasPadam
  3. muehehehehe :).....tahniah kepada PAS kerana toleransi yang tinggi. Pengorbanan anda amatlah dihargai dan disanjung tinggi.

    BalasPadam
  4. puak2 pas kan jenis anjing2..kaki melalak..kaki drama...kaki baring tengah jalan,,,tk kira laki nan pompuan...GILA!!anjing2 pun tk taksub mcm gini,,malula melayu dianjingkn!!!...maruah kotor!!!bernajis!!!knonnya,,bergabung dgn DAP..nak tarik masuk isle...hahaha,,lawak pun ada haj!!!,,buduhss!!

    BalasPadam
  5. SRBENARNYA RAMAI AHLI PAS YG MARAH,TAPI MAJORITI TAK MAU GADUH DEPAN PUBLIC......TUNGGU AJE PRU 13 NANTI.

    BalasPadam

, , , ,