Facebook pejuang tokgajah46

Isnin, Januari 09, 2012

Dah bebas tu bebas le, jangan le buat kerja yang bukan2 lagi

Tok cume nak pesan sikit pada si Nuar ni. Kalau le mike ni dah beno2 bebas, ubah2 le sikit perangai tu. Takut2 nanti tibe2 timboi lagi kas episod liwat 111. Perkara ni tak mustahil akan berlaku lagi, dan lagi, dan lagi. Maklumle kalau dah ketageh. Benda ni same macam dadah juge, susah bebeno nak ilangkan ketagihan nye.

Tapi Tok yakin sesangat si Nuar ni mesti dah tobat nasoha. Dah tua, umo pun dekat2 sebaye Tok juge. Bila2 mase aje kena panggei pulang mengadap yang satu tu. Tok suka juga kalau si Nuar ni di bebaskan, se tidak2 nya kita 'ada lawan' dalam PRU 13 nanti.

Kalau le si Nuar ni merengkut dalam jel, dah tentu PRU akan datang ni jadi sunyi sepi tanpa perlawanan. Deme ni setakat boleh lawan aje, menang jangan haraf. Maklum le kita dah semua tahu macam mane kedudukan PKR sekarang ni - dah nazak nak mampuh dah.

Apa idak nye, dari 32 orang pengasas dan pemimpin nya 28 dah angkat kaki lari cabut keluar PKR. Yang cabut keluar itu semua nya bukan calang2 orang, semua nya ada pangkat beso belake. Ini nandakan bahawa PKR dan tinggal nyawa2 ikan.

Nasihat ter akhir dari Tok: Wahai si Nuar! Ingat lah bahawa kaum sedang dalam perhatian semua orang!