Facebook Atuk Banjar Masin

Selasa, November 15, 2011

Usaha sia2 Pakatan Rakyat untuk menumbangkan UMNO

Parti2 yang menyokong DAP untuk menumbangkan UMNO memang celaka dan haramjadah. Semenjak dari mula dulu semasa pemerintahan PM yang pertama, parti2 celaka ni memang nya dengki dan busuk hati terhadap pemerintahan UMNO yang sentiasa membela nasib kaum melayu.

Parti2 celaka haramjadah ni tiada kerja lain, siang malam mengutuk, memfitnah dan memaki hamun UMNO. Pendek kata setiap perbuatan UMNO yang murni dan ikhlas mereka kutuk dan tentang habis habisan. SEBENARNYA RAKYAT YANG BERFIKIRAN WARAS DAPAT MENILAI PEHAK YANG MANA SEBENARNYA YANG BAIK. Itu sebab hingga ke saat ini UMNO masih berdiri teguh dan mendapat sokongan penuh dari semua lapisan masyarakat.

Sebenarnya UMNO telah berjaya mempertahan kan keduduka kaum melayu dan raja2 melayu dari dicerobohi oleh anasir2 jahat.  Niat jahat mereka ini sudah lama judu semenjak sebelum merdeka lagi. Mereka anti melayu/Islam dan juga anti raja2 melayu. Mereka tidak senang hati dengan pemerintahan melayu. Hasrat mereka untuk menghapuskan kuasa pemerintahan melayu gagal kerana kebijaksanaan pemimpin UMNO.

Setelah mereka gagal, mereka keluar ber ramai2 berhijrah ke dalam kem pembangkang pula. Pada PRU12 kita telah menyaksikan buah hasil kejayaan mereka. P Pinang negeri yang indah, aman dan makmur telah jatuh ketangan mereka. Kejatuhan P Pinang ini berlaku dengan bantuan segelintir melayu yang busuk dan pengkhianat. Melayu2 ini tidak lain tidak bukan ialah penyokong2 PAS dan PKR.

PAS dan PKR yang mengkhianati agama, bangsa dan negara ini harus di tolak dan  di hapuskan dari muka bumi ini. Rakyat yang cintakan agama, bangsa dan negaranya harus mengeratkan perbaduan nya terus menyokong satu parti yang unggul iaitu UMNO.

1 ulasan:

  1. itu lah namanya Parti Komunis yg diharamkan tetapi wujud dengan nama lain, nama yg sah dan tidak menakutkan. Dasar parti dan misi serta visi adalah sama iaitu menumbangkan sistem beraja dan mengambil alih sistem pemerintahan negara dan mengusir dan menghalau bangsa Melayu dari tanah bertuah ini. supaya dengan ini hanya satu kaum dan bangsa sahaja menguasai Tanah Melayu ini.SUDAH TERANG LAGI BERSULUH

    BalasPadam

, , , ,