Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, November 16, 2011

PAS menuju kehancuran setelah bersengkokol dengan DAP dan PKR.

UMNO musuh PAS seumur hidup. UMNO tonggak perjuangan politik orang melayu. Dari dulu, kini dan selama lamanya UMNO tetap menjadi parti perjuangan orang melayu. Kesilapan besar yang dilakukan PAS semenjak zama bahari ialah bermusuhan dengan PAS.

PAS harus sedar bahawa dengan memusuhi UMNO ini bermakna PAS memusuhi melayu. Sangat buruk perangai PAS yang sanggup bermusuhan dengan melayu. Permusuhan PAS dengan melayu inilsh yang telah menyebabkan PAS semakin di benci oleh melayu.

Sebenarnya orang melayu telah sedar sikap dan niat jahat PAS demi untuk merampas kuasa dari UMNO. Pada mula nya PAS memperdagangkan Islam untuk memikat melayu. Apabila dagangan nya itu tidak laku PAS cuba pula bersengkokol dengan DAP dan PKR. Di sini lah punca nya PAS dibenci oleh penyokong2 nya.

Pemimpin2 PAS tahu bahawa 'kemenangan besar' nya pada PRU12 yang lepas kerana sokongan kafir. PAS me lompat2 dan ber guling2 kegembiraan kerana telah mendapat sokongan kafir. Sebenarnya kafir2 ini bukan nya menyokong islam tetapi mereka mahu kan pembalasan dari PAS supaya menyokong mereka pula. Antara sokong menyokong ini PAS telah memusnahkan diri nya.

PAS pasti akan musnah pada PRU13 akan datang kerana kehilangan sokongan melayu. Pemimpin2 PAS sedikit pun tidak bimbang, dengan megah mendabik dada - di belakang kami ada penyokong kafir, kami pasti akan menewaskan UMNO dengan mudah. Itulah yang sedang terpahat dalam fikiran pemimpin2 PAS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,