Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, November 23, 2011

PAS berkhayal dengan sokongan palsu DAP

Pada PRU 12 yang lepas kaum cina berhijrah be ramai2 masuk kedalam kem DAP. Penghijrahan ini berlaku kerana kaum cina merasakan mereka tidak mendapat kuasa dalam pemerintahan negara. Selain dari itu mereka juga ingin mendapatkan kuasa mutlak dalam beberapa buah negeri dan mereka berjaya menawan P Pinang.

Terbukti nyata DAP telah berhasil dalam cita2 nya. Jika sekiranya BN tewas pada PRU 12 yang lepas, negara kita telah di kuasai sepenuh nya oleh DAP. Percaturan nya sangat mudah, Apabila bilangan MP dari kaum bukan melayu, pasti kuasa politik melayu akan terhapus dengan sendirinya.

PAS dan PKR terpaksan tunduk dan akur atas semua kehendak DAP demi untuk mengekalkan sokongan kaum cina. Sebagai contoh kita imbau kembali kepada 'kerajaan  PAS yang telah tumbang' di negeri Perak. Walaupun MB nya dari PAS tetapi ahli EXCO ini lebih ramai dari kaum bukan melayu.

Jika perkara buruk seperti yang pernah berlaku di negeri Perak berlaku dalam pemerintahan negara, melayu/islam akan hancur dan musnah. Pemimpin PAS dan PKR tahu akan keburukan ini, tetapi kerana gila kuasa mereka sanggup menghancurkan agama, bangsa dan negara.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,