Facebook Atuk Banjar Masin

Jumaat, November 25, 2011

DULU KINI DAN SELAMA2 NYA - UMNO~~~~~~~~~~~~

Kaum melayu harus sedar, keamanan, kemakmuran dan kesejahteraan yang kita nikmati di saat ini semuanya hasil dari perjuangan gigih pemimpin2 UMNO dari semenjak ujud nya sebelum negara kita merdeka. Kedudukan agama islam dan kaum melayu masih unggul dan terjamin.

Haramjadah punya kaum kafir! Tak sudah2 menghasut, memperdaya dan mengkhianati kaum melayu/islam. Laknattullah sungguh bagi kaum melayu/islam yang sedang bersengkokol dengan kaum kafir untuk menjahanam kan agama, bangsa dan negara.

Kaum kafir haramjadah ini sebenarnya telah hidup mewah, senang lenang dan kaya raya di bawah kerajaan yang diterajui oleh UMNO. Di bawah UMNO mereka telah cuba merebut kuasa dan gagal. Kini mereka beralih pula kepada PAS dan PKR.

Setelah mereka jadi kaya raya kini mereka ingin berkuasa pula. Strategi mereka memang berkesan, mereka hampir tumbangkan kerajaan dengan pertolongan laknattullah PAS dan PKR. Pemimpin2 dan penyokong2 PAS dan PKR boleh lah dianggap sebagai pengkhianat agama, bangsa dan negara.

PRU 13 semakin hampir tiba, sekali lagi di ingatkan jangan se kali2 menyokong PAS, PKR dan DAP yang dah terang dan nyata tidak jujur dalam perjuangan nya untuk membela agama, bangsa dan negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,