Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, Oktober 24, 2011

Bulan Purnama PAS semakin kelam

MEMIKIRAN MASA DEPAN PAS

Tidak boleh dinafikan lagi bahawa Pakatan Rakyat semakin hari bertambah nazak. Dengan kebijaksanaan PM kita, PR sudah 'patah kandar', mereka menjadi bengong dan hilang akal. Tiada isu lagi yang boleh mereka bangkitkan untuk modal mereka ber kempen atau pun berceramah. 

Sebaliknya diri mereka sendiri telah berlumuran dengan isu2 buruk dan kotor. DAP sudah mula membuka topeng nya dan sedang meperlihatkan wajah buruk sebenar mereka terhadap Islam/Melayu. Kini DAP sudah menjadi parti seteru bagi Islam/Melayu. Harapan DAP untuk meraiah sokonggan dari Islam/Melayu adalah sifar - O.

Jika ada juga segelintir Islam/Melayu yang masih teringin menyokong DAP, maka kita boleh anggap mereka inilah yang se benar2 nya pengkhianat bangsa, agama dan negara. DAP sudah berterus terang anti Islam, anti Islam bererti anti Melayu. DAP harus kita anggap sebagai musuh nombor 1 orang Islam/Melayu.

PKR boleh dianggap sama seperti parti Semangat 46 yang sudah pun berkubur. Pada keseluruhan pemimpin2 PKR ini berasal dari penyokong BN. Ramai juga pemimpin2 nya yang pernah menjawat jawatan tinggi semasa berada dalam BN.  1 Malaysia sudah sedia maklum mengetahui mengapa sebab nya mereka ini menubuhkan parti PKR. PKR pasti akan mengikut jejaklangkah aruah Semangat 46 selepas PRU 13.

Parti Islam pimpinan 'Tuan Guru?' sudah menempah maut ketika ianya bersengkokol dengan DAP dan PKR. Kini PAS cuma disokong oleh orang2 tua dan gulungan manusia yang berfikiran jumut sahaja. PAS hanya mengharafkan sokongan dari kaum kafir yang berniat jahat terhadap Islam/Melayu.

Pemimpin2 PAS sudah sedia maklum mengtahui bahawa nyawa mereka sudah tinggal nyawa ikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,