Facebook Atuk Banjar Masin

Ahad, Mac 06, 2011

Tuan Guru Menangis Lagi

Baru lepas menerima satu pukulan maut di Tenang, kini PAS menerima habuan dua lagi pukulan maut yang ber turut2 serentak, di Merlimau dan Kerdau. Dengan menerima dua pukulan maut yang serentak ini PAS memang ter sungkur rebah menyembah bumi.

Sangat sukar bagi PAS untuk bangun melawan dalam pertempuran seterus nya terutama dalam menghadapi PRU13. Kecederaan yang di terima PAS sangat parah, merangkak pun susah apa tah lagi mahu bangun melawan. Tok cuma berdoa agar tidak apa pemimpin2 tua PAS yang kena heart attack.

Tok ni memang suka tinjau2 blok PR, nampak nya hampir semua bloggers yang pro PR terkedu kebinggungan, tak boleh kata apa2 lagi, yang pelek nya ada juga yang cuap tahniah di atas kemenangan BN. Nape tak menjerit merarung tuduh BN menang 'undi hantu?'

Tok kesiah tengok bloggers pro PR, cakap merapu tak tentu arah. Sebenar nya kebanyakan bloggers ni ujud untuk 'cari makan' aje. Kalau blog dah mula banyak hit jual iklan. Yang seronok nya banyak iklan 'ubat kuat' aje. Agak nya ramai peminat blog PR ni dah tak kuat lagi.

Apa yang Tok celoteh kan ni cuma nak hiburkan sedikit kepada pencacai2 PAS yang sedang berduka cita. Jangan mare ye!

Kepada umat melayu yang beragama kembali lah kita bersatu, kukuh kan perpaduan agama dan bangsa, pertahankan kedaulatan negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,