Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Mac 02, 2011

PAS rebah bersama DAP..........pimpinan Lebai Malang

Setelah gagal menawan hati kaum melayu/Islam, PAS berpaling tadah kepada kaum kafir pula. Jika di suatu ketika dulu PAS mengharamkan melayu/Islam bersengkokol dengan kafir. Malang nya PAS yang di pimpin oleh Lebai Malang yang tua dan hampir nyanyuk ini sanggup pula menjadi kuda tunggangan kepada DAP dan PKR.

Sekarang kedudukan PAS semakin bertambah parah, kaum melayu/Islam sudah sedar bahawa PAS bukan parti yang se benar2 memperjuangkan Islam. Kaum melayu/Islam sudah berhenti menyokong PAS. Harapan untuk PAS kembali seperti pada PRU12 amat tipis.

Sokongan PAS dari kaum kafir tidak menyeluruh, PAS cuma di beri peluang di kawasan majoriti kaum melayu/Islam sahaja. Sebalik nya kawasan2 majoriti kaum cina sudah di monopoli oleh DAP dan PKR. PAS yang sudah hilang sokongan kaum melayu/Islam pasti menerima padah buruk.

PRK DUN Merlimau dan DUN Kerdau sekali lagi akan membukti bahawa PAS sudah di tolak oleh kaum melayu/Islam.

3 ulasan:

  1. jgn rebah...














    -------------------------------------------------------------
    Penjenamaan Semula dan Meremajakan Parti -Katakan celaka pada Anjing-anjing tua gila Utusan Malaysia..

    http://blog1malaysia.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Salam

    Ape kata saudara tok gajah buat sikit ulasan mengenai Tun Mahathir mengenai Tuan Guru Nik Aziz dan kenyataan beliau mengenai Tengku Zafrul, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Maybank Investment Bank Bhd dalam Utusan Malaysia Online pada 27 Febuari baru-baru ini.

    Kenyataan beliau;

    "Orang Melayu keliru dan tidak tahu hendak pergi ke mana. Kerajaan tolong pun mereka masih keliru.

    "Ada negara yang kerajaannya langsung tidak tolong rakyat. Kerajaan kita wujudkan peluang kerja sampai ada banyak pekerjaan tetapi orang tidak mahu kerja," katanya.

    Pada sidang akhbar sama, Dr. Mahathir berkata, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Maybank Investment Bank Bhd., Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz tidak perlu meletak jawatan kerana mempertikai pelantikan Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad sebagai Pengerusi Felda.

    "Saya tidak fikir dia perlu letak jawatan. Itu dia punya pendapat, kita tidak perlu dengar," katanya.

    BalasPadam
  3. sorang atas kerusi roda, sorang pakai tongkat, sorang lg keletihan..

    kesian..

    BalasPadam

, , , ,