Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Februari 09, 2011

PAS parti Setan


Sekali lagi PAS membazir wang di Merlimau. PAS tahu bahawa parti itu 100% akan kalah teruk, malang nya kerana perasaan dan sifat pemimpin2 nya yang busuk hati, dengki khianat mereka sanggup membuang masa, tenaga dan wang ringgit.

Ini cuma satu Pilihan Raya Kecil sahaja, jika di takdirkan Allah PAS menang pun ianya tidak akan memberi sebarang perubahan terhadap PAS di Melaka. Sebaliknya penduduk merlimau yang akan menerima kerugian besar. PAS tidak boleh memberi apa2 pembangunan kepada rakyat di Merlimau.

Di negeri2 yang mereka perintah pun pemimpin2 PAS ini tidak mampu menolong rakyatnya. Ini terbukti apabila PAS tewas di PRK DUN Galas, Kelantan. Sebenarnya rakyat negeri Kelantan sendiri pun sudah muak dan benci terhadap PAS.

Adalah lebih baik jika masa, tenaga dan wang ringgit itu di gunakan untuk membantu rakyat. Pemimpin2 PAS cuma pentingkan kedudukkan mereka sahaja sedangkan rakyat yang bernaung di bawahnya hidup menderita. Sepatutnya pemimpin2 PAS ini akan lebih menumpukan masanya untuk membela nasib rakyat.

PAS sudah jadi parti Setan - bersengkokol dengan DAP yang anti Islam, suka membazir dan tidak pernah menepati janji2 nya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,