Facebook Atuk Banjar Masin

Isnin, Januari 31, 2011

Amaran Ke Dua untuk pemimpin2 PAS yang pekak tuli

Pemimpin2 PAS masih berkhayal selepas kemenangan besar pada PRU12 yang lepas. Kunun nya umat Islam menyokong PAS dan kaum kafir juga telah mula mendekati Islam dan menyokong PAS. Malang nya umat Islam yang menyokong PAS itu sudah mula sedar dan telah dapat menilai dengan bijak peranan2 pemimpin2 PAS bersengkokol dengan DAP.

Persengkokolan PAS dan DAP semakin hari semakin terserlah, PAS bersengkokol dengan DAP se mata2 mahu menguatkan parti PAS dengan sokongan DAP. Sebalik nya DAP juga mempunyai niat yang sama. Perjuangan PAS sudah jauh tersasar dari tujuan asalnya. DAP semakin bertambah kuat kerana sokongan PAS, sedangkan parti komunis itu terang dan nyata anti Islam.

PKR parti serpihan dari UMNO yang dianggotai oleh pemimpin yang telah kecewa dalam UMNO. Pemimpin2 itu memang patut keluar dari UMNO, kerana mereka semua nya terdiri dari manusia yang tidak punya pendirian yang tetap. Boleh berubah bila2 masa sahaja, saksikan betapa ramainya mereka telah tinggalkan PKR dan menjadi ahli bebas pula.

PAS sudah tertipu oleh DAP dan PKR. Kini PAS sedang menerima akibat natijah buruk kerana bersengkokol dengan DAP dan PKR. Dua PPK PAS tersungkur, satu dinegeri kubu kuat nya sendiri iaitu DUN Manik Urai PAS menang tipis, kalah DUN Galas  dan seterusnys kalah lagi  di DUN Tenang.

Di DUN Manik Urai kita saksikan PAS sudah ditolak oleh umat Islam dan di DUN Tenang pula kaum bukan Islam pula sudah mula menolak PAS. Jika PAS masih berdegil memekak kan telinga dan membutakan matanya, pasti riwayat PAS akan berakhir pada PRU13 akan datang.

Kembali bersama UMNO dalam BN tidak bermakna PAS hilang perjuangan Islam nya. Sebalik nya PAS pasti akan lebih mendapat sokongan nya dari kaum Islam. Bertindak sebelum terlambat.

3 ulasan:

  1. bukan dun manik urai...tapi dun galas..

    BalasPadam
  2. Terima kasih diatas pembetulan.

    maklumlah dah tua, ingatan dah kureng.

    - Tok Gajah

    BalasPadam
  3. jangan membuta tuli..











    Tektik kotor - Beruk-beruk tua nak mampus Sinar Harian mahu membungkus masa depan generasi baru..
    http://blog1malaysia.blogspot.com/

    BalasPadam

, , , ,