Facebook Atuk Banjar Masin

Rabu, Julai 14, 2010

PERKASA MESTI DI PERKASAKAN oleh orang Melayu

Sudah sampai masanya Melayu bangun bertindak untuk memperkasakan diri nya. Kedudukan Melayu semakin terhimpit dan terancam. Melayu sudah kehilangan kuasa ekonomi nya, kini kuasa politik nya pula sedang berada seperti 'telur di hujung tanduk'.

Mengapa Melayu masih mendiamkan diri, takut dan sentiasa diugut. Sudah nampak jelas bahawa Melayu terlalu takutkan kaum lain. Melayu sudah tidak boleh bersuara ikut suka hati nya. Hinggakan bersuara untuk membela nasib malang nya sendiri pun sudah tidak boleh. Apa dah jadi kepada orang Melayu?

Begini lah nasib Melayu jika kuasa politik nya lemah. Ini lah isyarat yang menandakan Melayu pasti akan kehilangan kuasa politik jika terus berpecah belah. Kita tidak boleh salahkan parti yang memerintah, salahkan diri sendiri kerana berpecah belah mengikut parti pilihan sendiri.

Keujudan PERKASA ditentang habis habisan, paling malang, sejuta kali malang, ada pula melayu yang ikut sama menentang PERKASA. Melayu yang ikut sama menentang PERKASA ini memang binatang anak haram yang rela mengkhianati bangsa nya sendiri.

1 ulasan:

  1. Usah biar kan si kitol menghancurkan perjuangan karomah Agama, Bangsa dan Negara.

    Hidup Perkasa.

    Mohon tuan link kan pada blog saya agar dapat sama-sama kita mempertahankan Islam dan Melayu :

    http://warkahkalamtimur.blogspot.com/

    Terima kasih.

    BalasPadam

, , , ,