Facebook Atuk Banjar Masin

Selasa, April 13, 2010

P 94 Hulu Selangor, kawasan selamat bagi BN..........

Tidak ada apa yang perlu dibimbangkan, P 94 akan tetap kembali ke tangan BN. Tidak kira parti apa yang akan di pertandingkan sama ada UMNO, MCA atau MIC, asalkan ianya dari BN. Apa yang perlu di ambil kira ialah calun nya sahaja.

Kita semua tahu bahawa MIC juga seperti parti2 lain dalam komponen BN telah kalah teruk pada PRU12 yang lepas. Sebenar nya kekalahan ini bukan nya di sebab kan rakyat telah menolak BN, tetapi kerana isu beberapa orang pemimpin yang bermasalah.

P 94 akan menang mudah jika meletak kan seorang calun baru yang bersih. Calun ini mestilah tiada kaitan nya secara langsung dari mana2 'kem' dalam MIC, terutama nya kem Datuk Samy Vellu.

Kenyataan awal2 lagi dari Datuk Samy untuk mencalun kan semula Datuk Palanivel telah mengundang bencana kepada BN. Datuk Palanivel memang banyak berjasa terhadap penduduk Hulu Selangor. Masalahnya beliau sudah terlalu lama, sama juga dengan Presiden nya Datuk Samy Velu. Ke dua2 nya telah di gugurkan oleh pengundi/penyokong pada PRU12 yang lepas.

Calun MIC di P 94 mestilah muka baru yang bukan dari puak2 Datuk Samy dan Datuk Palanivel.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

, , , ,