Facebook Atuk Banjar Masin

Khamis, Mac 04, 2010

PKR pasti akan musnah

Terlalu banyak 'Musang Berbulu Ayam' dalam PKR

PKR pasti akan hancur sebelum PRU13 menjelang. Sekarang apa yang sedang berlaku dalam PKR boleh lah di ibarat kan seperti 'Durian Runtuh' dalam PKR. Satu demi satu pemimpin2 nya di peringkat wakil rakyat sudah mula keluar parti. Semua alasan yang di berikan adalah sama - TIDAK PUAS HATI.

PKR bukan lah sebuah parti yang sesuai untuk orang melayu. Parti ini tidak ubah sama seperti parti Semangat 46 yang telah mati tidak lama dulu. Parti ini terbentuk dari sekumpulan bekas pemimpin UMNO yang sudah 'murtard'. Pemimpin2 ini tidak berpendirian dan matlamat yang khusus, tujuan nya cuma untuk merampas kuasa dari UMNO sahaja.

Sekarang mereka sudah mula sedar akan perjuangan mereka ini adalah sia2 sahaja. Kerana UMNO tidak mungkin dengan muda di gugat atau di runtuhkan dengan mudah. Mereka juga sedar bahawa kuasa UMNO bukan lawan mereka. Kesedaran ini lah yang membuat pemimpin2 PKR yang sedar untuk berundur diri.

Mereka yang berundur ini juga sedar bahawa mereka tiada tempat istimewa dalam UMNO. Sebalik nya mereka telah membuat satu pengorbanan yang bersar terhada agama, bangsa dan negara. Mereka ini juga boleh dianggap sebagai wira2 negara.

2 ulasan:

  1. Betul...PKR akan musnah sebab Parti miskin ...sapa nak duk dalam tu....lain lah UMNO ..Parti kaya..tabur saja duit...berekor-ekor lah ayam PKR akan serbu...

    BalasPadam
  2. begitu lah adat hidup diatas muka bumi ini...........

    BalasPadam

, , , ,