Facebook Atuk Banjar Masin

Sabtu, Julai 25, 2009

PAS hanyut dilautan Asmara DAP

Hari ini PAS telah menyatakan bahawa DAP ialah parti yang teragung dan tersangat baik bagi membela nasib masa depan orang melayu/Islam.

Pemimpin2 dan penyokong2 PAS sanggup buat apa saja untuk membela DAP. Hinggakan ada pemimpin nya yang sangup mengikuti upacara sembahyang mayat seorang pegawai khas EXCO DAP yang mati.

Tidak cukup dengan perbuatan itu, mereka juga mengadakan himpunan dan upacara menyalakan lilin untuk memperingat kematian mendiang itu.

Dalam ceramah2 dan usrah2 PAS juga perkara ini di timbulkan untuk perhatian pengikut2 nya.

Mengapakah kematian mendiang ini sangat bermakna bagi pemimpin2 PAS?
Sedangkan kematian seorang sisiwa wanita rakyat Kelantan di sebuah kampus tidak mendapat perhatian yang sebegini besar oleh para pemimpin PAS.

Kemana arah tuju orang melayu/Islam mahu di bawa oleh PAS? Kekiblat DAP atau Islam? Sedangkan hari ini PAS cuma sebuk dengan DAP, hari2 DAP! DAP! DAP! Mana negara Islam yang selama ini diperjuangkan oleh PAS? Sedangkan DAP yang di agung2 kan dan disanjung itu anti-Islam.

DAP lebih membela babi dari PAS, cuba ingat kembali peristiwa 'rumah sembelih babi'(potong babi) diKedah baru2 ini. DAP sanggup tinggalkan PAS demi membela rumah 'potong babi' nya. Kesian PAS!

Akibat dari robohkan rumah potong babi itu, MB PAS terpaksa berjumpa Lim Kit Siang untuk berbincang. Hasilnya DAP dapat untung besar. PAS terpaksa mengaku tidak akan buat apa2 sesukahatinya - kena bincang dengan DAP dulu dalam semua hal pentadbiran di Kedah.

Di P Pinang PAS ada seorang ADUN tetapi PAS tidak berang bertindak seperti apa yang dilaku kan oleh DAP Kedah. Sepatutnya PAS P Pinang keluar PR kerana tidak diberi sebarang jawatan dalam pentadbiran P Pinang.

Oleh kerana dilamun asmara, PAS sanggup buat apa saja demi mengkalkan cina yang sudah di padu.

1 ulasan:

  1. cinta itu buta...sanggup wat apa saja demi yang tersayang. DAP ajak PAS makan BAK KUT TEH pun PAS layan...

    "BERSATULAH MELAYU"

    anakmuda
    http://ohpolitik.blogspot.com

    BalasPadam

, , , ,